لحظه به لحظه با طوفان الاقصی/ چهل و دومین روز جنایت جنگی اسرائیل

جمعه 26 آبان 1402 - 14:0:0
لحظه به لحظه با طوفان الاقصی/ چهل و دومین روز جنایت جنگی اسرائیل

چهلمین و دومین روز از جنگ تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی آغاز شده است که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، حمله به مناطق مکسونی، پناهگاه ها و بیمارستان ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه تا کنون 11517 فلسطینی را شهید و 32000 نفر را مجروح کرده است. در میان شهدا 4650 نفر کودک و 3145 نفر زن هستند. همچنین 3600 فلسطینی نیز تا کنون مفقود هستند.

رژیم صهیونیستی همچنان از رسیدن کمک های بشردوستانه به باریکه غزه ممانعت می کند که این امر به وخامت بیشتر اوضاع انسانی در این منطقه دامن زده است.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها و استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید مشغول است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 26 آبان 1402 - 13:51:38