ادامه بمباران غزه ؛ بیماران و نوزادان در انتظار مرگ

چهار شنبه 24 آبان 1402 - 14:0:0

گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر از غزه حاکیست، رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران مناطق مسکونی به ویژه بیمارستان های غزه ادامه می دهد و وضعیت بیماران وخیم گزارش می شود.

­­­ویژه ‌- الکوثر:  گزارش خبرنگار برنامه مع المراسلین  الکوثر از حملات موشکی ، بمباران و گلوله باران شدید توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی و ویرانی گسترده ، کشتار و نسل کشی  مردم غزه حکایت دارد.
براساس این گزارش، شدت عملیات نظامی و ماشین کشتار رژیم صهیونیستی به حدی است که  خانواده های فلسطینی مجبور شده اند  از ترس نابودی کامل خانواده، فرزندان خود را در چندین مکان مستقر کنند.
آب و برق درغزه به خاطر محاصره ارتش رژیم صهیونیستی همچنان قطع است و از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه نیز جلوگیری می شود. هزاران کودک  فلسطینی مفقود شده اند و این درحالیست که این جنایات و نسل کشی در مقابل دیدگان جهانیان و با حمایت بی امان آمریکا  صورت می گیرد.
اشغالگران صهیونیست  به بهانه حضور نیروهای حماس، عملیات نظامی خود را به روی بیمارستانها و مراکز بهداشتی متمرکز کرده اند و با بمباران و تخریب آنها جان بیماران، کادر پزشکی و آوارگانی که در محوطه بیمارستانها اسکان داده شده اند را به شدت درمعرض خطر قرار داده اند.
ازجمله بیمارستان الشفاء که بارها هدف بمباران قرار گرفته است و اکنون به علت تخریب بیمارستان و از بین رفتن تجهیزات پزشکی ، صدها  بیمار و نوزادان نارس متاسفانه  جان خود را ازدست داده اند و یا به علت نبود خدمات، برق و اکسیژن در انتظار مرگ هستند.
اما در کرانه باختری و قدس اشغالی هم درگیری ها ادامه دارد و در جریان عملیات اشغالگران نظامی و یورش به شهرها، روستاها و اردوگاه های فلسطینی ، در شهرهای طولکرم و الخلیل هفت نفر به شهادت رسیدند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 24 آبان 1402 - 12:33:40