ولایتی: رژیم صهیونیستی بزودی از سرزمین‌های اسلامی ریشه‌کن خواهد شد

چهار شنبه 26 مهر 1402 - 17:0:0
ولایتی:  رژیم صهیونیستی بزودی از سرزمین‌های اسلامی ریشه‌کن خواهد شد

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی یا اشاره به حمله صهیونیست‌ها به بیمارستانی در غزه گفت: صهیونیست‌ها یقین بدانند که مسلمانان با دست خالی توانسته‌اند رژیم اشغال‌گر و حامیان آن‌ها را این چنین ذلیل کنند و به زودی از سرزمین‌های اسلامی ریشه کن خواهند شد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی اکبر ولایتی  مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین انجامید، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است.
وی افزود: این جنایت شنیع نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در این منطقه بسیار مهم و مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد. 
ولایتی تصریح کرد: جنایتکاران جهانی چون آمریکا که بی دریغ از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند و پایه‌گذاران جنایات بشری تاریخ معاصر و متاخر، یعنی انگلیسی ها نقش اساسی در ایجاد این پایگاه ترور ، وحشت، کودک کشی، آدم کشی و نفی بلد مردم بی گناه دارند و مقصران اصلی این طراحی جنایتکارانه هستند.
وی تاکید کرد: صهیونیست‌ها یقین بدانند که مسلمانان با دست خالی توانسته‌اند رژیم اشغال‌گر و حامیان آن‌ها را این چنین ذلیل کنند و به زودی از سرزمین‌های اسلامی ریشه‌کن خواهند شد.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


چهار شنبه 26 مهر 1402 - 9:49:1