رهبر انقلاب: شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی جبران ناپذیر است+فیلم

سه شنبه 25 مهر 1402 - 12:14:53

رهبر انقلاب تاکید کردند رژیم صهیونیستی هر کاری بکند، نمی‌تواند شکست مفتضحانه‌ای را که اخیرا به دست مقاومت فلسطین متحمل شد جبران کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز سه‌شنبه در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان کشور شامل برگزیدگان کنکور، برگزیدگان المپیادها، استادان جوان، برگزیدگان جایزه‌های علوم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشتند: حرف اول من این است که جامعه علمی کشور، نخبگان کشور، امروز به یک حرکت و خیز جدید احتیاج دارند.

ایشان افزودند: این خیز جدید باید با استفاده از همراهی این دولت و همکاری مسئولان جوانی که در بدنه دولت حضور دارند و همت خود شما مجموعه نخبگان، انجام گیرد. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کردند: چنانچه جنایت رژیم صهیونیستی ادامه یابد، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌‎تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

ایشان افزودند: این را بدانند و دیگر توقع نکنند که نگذارید فلان گروه، فلان کار را انجام دهد چون کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد وقتی بی‌تاب شدند. این واقعیتی است که وجود دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیان کردند: البته رژیم صهیونیستی هر کاری بکند، نمی‌تواند شکست مفتضحانه‌ای که در این قضیه خورد را جبران کند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 

 


سه شنبه 25 مهر 1402 - 12:14:49