تلافی شکستی بزرگ با نسل کشی مردم فلسطین

یک شنبه 23 مهر 1402 - 19:0:0
تلافی شکستی بزرگ با نسل کشی مردم فلسطین

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق گفت: رفع محاصره غیرانسانی غزه و جلوگیری از نسل‌کشی در حال انجام در این منطقه نیازمند اقدام فوری از سوی همه امت اسلامی است و جمهوری اسلامی ایران در این خصوص آماده اقدام مشترک با عراق و همه کشورهای اسلامی دیگر است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رئیس جمهور با اشاره به تحرک و پیشرفت روابط دو کشور در دوره اخیر بر تداوم گسترش همکاری‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیار ایران و عراق تأکید کرد.

رئیسی قطع آب و برق و جلوگیری از ارسال سوخت و غذا به نوار غزه را مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت توصیف و تصریح کرد: آنچه در غزه شاهد بودیم، نتیجه انباشت خشم ناشی از ظلم و جنایت صهیونیست‌ها بود، اما سران رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند آن را به عوامل بیرونی ربط دهند.

«محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تأکید بر تداوم گسترش روابط دو کشور، از مواضع اصولی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد و گفت: آنچه امروز در غزه در حال رخ دادن است یک نسل‌کشی دسته جمعی و در تلافی شکست بزرگی است که رژیم صهیونیستی در میدان از مجاهدان مقاومت متحمل شده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 23 مهر 1402 - 16:27:48

دسته بندی :