اعلام اعتصاب عمومی در رام الله و البیره در پی شهادت جوان فلسطینی

شنبه 8 مهر 1402 - 9:50:21
اعلام اعتصاب عمومی در رام الله و البیره در پی شهادت جوان فلسطینی

رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در البیره به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی و مجروح شدن ۲ تن دیگر خبر دادند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به نام «محمد جبرئیل رمانه» پس از اصابت گلوله‌های اشغالگران صهیونیست در شهر «البیره» به شهادت رسیده است.
هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به سمت یک خودروی فلسطینی در منطقه «جبل الطویل» در البیره تیراندازی کرده و این جوان را به شهادت رساند.

هلال احمر فلسطین تأیید کرد که ارتش اشغالگر رژیم اسرائیل مانع از کمک های لازم توسط کادر پزشکی به مجروحان این حادثه شد.
به گزارش شبکه خبری «قدس»،  در این تیراندازی دو جوان دیگر فلسطینی نیز به شدت مجروح شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.
منابع محلی خبر دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی در ورودی شهرک «بساغوت» کمین کرده بودند که به محض مشاهده خودرو این جوان فلسطینی به سمت او شلیک کردند.
پس از شهادت محمد جبرئیل رمانه، نیروهای اسلامی و ملی در رام الله و البیره عزای عمومی اعلام کرده و اقدام به اعتصاب عمومی کردند.
شورای دانشجویی و جنبش دانشجویی دانشگاه بیرزیت امروز شنبه را عزای عمومی اعلام کرد و کلیه کلاس‌های خود را در پی شهادت این جوان فلسطینی تعطیل اعلام کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 8 مهر 1402 - 9:50:12