«امت رسول‌الله، وحدت اسلامی»؛ شعار هفته وحدت

جمعه 7 مهر 1402 - 12:0:0
 «امت رسول‌الله، وحدت اسلامی»؛ شعار هفته وحدت

رئیس ستاد مرکزی هفته وحدت با بیان اینکه «امت رسول‌الله، وحدت اسلامی»، شعار هفته وحدت امسال انتخاب شده است، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای تکریم قرآن کریم در هفته وحدت داریم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمدحسن اختری، رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته وحدت صبح روز پنجشنبه ۶ مهرماه، در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته وحدت که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد با تبریک ایام خجسته و بسیار مبارک ماه ربیع‌الاول و میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص)، گفت: امامت و آغاز ولایت حضرت ولیعصر (عج) در این ماه رقم خورده است. همچنین ولادت امام صادق (ع) هم در این ماه رقم خورده است، از سوی دیگر پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته در این ماه مبارک رقم خورده است.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته نماد عزت، شرف و سرافرازی ملت عزیز ایران است. دفاع مقدس مناسبت بسیار پر اهمیت و ارزشمندی در جهان اسلام است که برای همه امت مسلمان مهم است.

اختری اظهار کرد: امت اسلام به منزله یک امت مطرح شده است. امروز جامعه اسلامی بیش از ۲ میلیارد نفر تخمین زده می‌شود؛ خدواند وحدت چنین امتی را برای وارستگی و شایستگی‌اش و ارتباطش با خدا ترسیم کرده است.

رئیس ستاد مرکزی هفته وحدت با اشاره به تدابیر صورت گرفته است در هفته وحدت امسال گفت: در این هفته با شعار امت رسول الله، باید وحدت اسلامی را به بهترین شکل ممکن نشان دهیم. وحدت و یکپارچگی مسلمانان باعث رشد، سرافرازی و عزتمندی مسلمانان می‌شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 7 مهر 1402 - 0:38:20