موفقیت بزرگ دستگاه اطلاعاتی ایران در برابر تروریسم

سه شنبه 4 مهر 1402 - 17:18:28

وزارت اطلاعات ایران در رویارویی با تروریسم جنایتکار مورد حمایت کشورهای استکباری و امپریالیستی و رژیم صهیونیستی به موفقیت بزرگ جدیدی دست یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» در این باره آمده است: وزارت اطلاعات ایران از شکست توطئه ای وحشیانه برای اجرای 30 انفجار تروریستی همزمان در مناطق مختلف شلوغ در تهران خبر داد و افزود همه عاملان این نقشه تروریستی که 28 نفر بودند در حملات نیروهای امنیتی به مخفیگاه هایشان در استان های تهران، البرز و آذربایجان غربی بازداشت شدند.

وزارت اطلاعات افزود، هدف از این انفجارهای تروریستی، خُرد کردن ابهت دستگاه های امنیتی و ارائه تصویری بی ثبات از ایران بوده است. بر اساس گزارش این وزارتخانه، عناصر این توطئه تروریستی از اعضای گروه تروریستی داعش بودند که برخی از آنها در عملیات این گروه در سوریه و عراق و افغانستان و پاکستان مشارکت داشتند.

وزارت اطلاعات تاکید کرد هرچند تروریست های بازداشت شده از اعضای داعش بودند ولی برنامه آنها پیشرفته و پیچیده و شبیه به ساز و کارهای عملیاتی رژیم صهیونیستی بود. این وزارتخانه تاکید کرد تاکتیک های حرفه ای و استفاده از شیوه های فریب امنیتی و ارتباط منسجم نشان می دهد طرفی فراتر از داعش در پشت این توطئه قرار دارد.

شایان ذکر است اواخر ماه گذشته وزارت دفاع ایران جزئیات عملیاتی امنیتی را فاش کرد که به شکست طرح خرابکارانه دستگاه اطلاعات خارجی اسرائیل (موساد) منجر شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 4 مهر 1402 - 17:18:21