دو قطبی‌سازی جامعه عفیف ایران به بهانه آزادی وحجاب

دو شنبه 3 مهر 1402 - 12:0:0
دو قطبی‌سازی جامعه عفیف ایران به بهانه آزادی وحجاب

دکتر سید ابراهیم رئیسی در گفتگویی با شبکه تلویزیونی CNN آمریکا به سوالات این شبکه درباره مبادله مسائل مهم داخلی و خارجی از جمله مسأله حجاب و آزادی پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وی درباره موضوع حجاب و آزادی افزود: آنچه که سال گذشته در قالب جنگ ترکیبی علیه ملت ایران اتفاق افتاد، کاملا از جانب آمریکا و چند کشور اروپایی حمایت می‌شد. در بخش رسانه‌ای این جنگ برخی شبکه‌های تلویزیونی که دفتر آنها در آمریکا و اروپاست، رسماً آموزش ترور و خشونت و انفجار می‌دادند. در واقع آنچه که سال گذشته روی داد یکی دیگر از جلوه‌های دشمنی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با جمهوری اسلامی ایران بود، والا دغدغه آنها به‌هیچ وجه حقوق زنان در ایران نیست.

دغدغه آمریکا و کشورهای اروپایی نه زنان ایران است و نه فعالیت هسته‌ای، آنها می‌خواهند ملت ایران مطیع آنها باشد در حالی که این ملت بیش از 40 سال است که به استقلال رسیده و در مقابل خواست آمریکایی‌ها تسلیم نخواهد شد. امروز ملت ایران در عرصه جهانی حرف برای گفتن دارد، استقلال و آزادی خود را در جمهوری اسلامی یافته و با استکبار سر سازش ندارد.

درباره مسئله حجاب هم باید گفت در تاریخ کهن ملت ایران، زندگی زنان همواره عفیفانه بوده و ربطی به حکومت‌ها ندارد. آنها حجاب را نه به خاطر جمهوری اسلامی بلکه به خاطر اعتقاداتشان برگزیده‌اند. در عین حال در جمهوری اسلامی ایران حجاب قانونی است و وقتی یک موضوعی در دنیا تبدیل به قانون می‌شود همه باید به آن پایبند باشند.

تلاش غربی‌ها برای برجسته‌سازی مسأله جنسیت، زن و حجاب در ایران صرفا ایجاد دو قطبی در جامعه ایرانی است. آنها سال‌هاست که اهداف خود در کشورهای دیگر را با دو قطبی‌سازی پیش می‌برند، اما در مقابل ملت ایران حتما به اهداف خود نخواهند رسید چرا که این ملت، ملتی فهیم است که دریافته که غربی‌ها خیرخواه و دلسوز آنها نیستند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 3 مهر 1402 - 7:7:21