نیروهای مسلح، جلوه اقتدار ایران اسلامی

جمعه 31 شهریور 1402 - 9:0:0
نیروهای مسلح، جلوه اقتدار ایران اسلامی

رئیس جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امروز گفت: با تمام قدرت می‌گوئیم یکی از جلوه‌های مقتدر ایران اسلامی نیروهای مسلح است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  آقای سید ابراهیم رئیسی در مراسم رژه نیروهای مسلح، با بیان اینکه ۳۱ شهریور یادآور رشادت و ایستادگی ملت بزرگ ایران است، گفت:: مردم نیروهای مسلح را دوست دارند. نیروهای مسلح ما با مردمند و در مردم. مردم به به نیروهای مسلح عشق می‌ورزند. سپاه در هر کوی و برزنی حاضر است. ارتش در هر سختی مانند سیل و زلزله در کنار مردم است. ناجا در حال تأمین امنیت مرزهاست.

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از جلوه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی نیروهای مسلح ماست، گفت: نیروهای مسلح ایران با تمام توان فریاد می‌زنند «ما می توانیم». نیروهای مسلح ما تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد، برای ارتقا و رشد. نیروهای مسلح ایران واردکننده سلاح به تولید کننده و صادرکننده سلاح تبدیل شد.

وی افزود: امروز در دکترین ایران جنگ جایی ندارد اما حفظ آمادگی نظامی با رویکرد دفاعی یک سیاست قطعی است.

رئیس جمهور گفت: حضور نیروهای ما در خلیج فارس و منطقه بر خلاف حضور نیروهای بیگانه امنیت ساز است. نیروهای مسلح ما اطمینان ایجاد می‌کنند. تصور کردند با اعمال تحریم‌ها ما متوقف می‌شویم. یک نمود و نماد آن تبدیل تحریم‌ها به فرصت توسط نیروهای مسلح است.

رئیسی با بیان اینکه امروز شعار ما شعار اتحاد است، تاکید کرد: اتحاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی، اتحاد بسیج با فراجا، اتحاد نیروهای مسلح با مردم و با امتداد راهبردی جمهوری اسلامی ایران و جهان. این جلوه اتحاد و وحدتی است که ما در پرتو دفاع مقدس داریم.

رئیس جمهور افزود: پروژه دشمن و طرح دشمن برای منزوی کردن جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است که اینها همگی بخاطر ایستادگی و اقتدار نیروهای مسلح ماست.

وی تاکید کرد: هیچ گروه تجزیه‌طلبی در اطراف مرز ایران حق داشتن سلاح ندارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 31 شهریور 1402 - 9:45:9