پیشروی مقاومت فلسطین و شکست سلطه صهیونیست‌ها

شنبه 14 مرداد 1402 - 15:20:0

اراضی اشغالی فلسطین شاهد افزایش عملیات قهرمانانه مقاومت فلسطین بود که وضعیت امنیتی دشمن صهیونیست را دچار سردرگمی کرد و محصاره امنیتی تحمیلی آنها را شکست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «فلسطین الصمود» شبکه جهانی الکوثر گزارشی را در خصوص عملیات نیروهای مقاومت در فسطین اشغالی را پخش نمود؛ در این گزارش آمده است: تنها یک روز پس از عملیات در شهرک «معالی ادومیم» که خطرناک توصیف شد، مقاومت مجدداً عملیاتی را در نزدیکی پاسگاه حمره انجام داد که منجر به زخمی شدن یک شهرک نشین قبل از خروج رزمنده مقاومت از محل و محاصره ارتش اسرائیل شد.

پیش از این، اشغالگران حملات گسترده‌ای را در جنین، نابلس و الخلیل انجام داده بودند که منجر به دستگیری 20 فلسطینی از جمله اسرای آزاد شده شد.

به نظر می‌رسید که اشغالگری اسرائیل در نتیجه عملیات مقاومت، با یک بحران واقعی روبه‌رو شده است، به‌ویژه که نیروهای امنیتی که بن‌گویر، هالوی و ... نمایندگی می‌کردند نتوانستند عملیات مقاومتی که متعهد شدند با به قدرت رسیدن آنها پایان دهند را متوقف کنند. بنابراین، کاری که آنها در عملیات نظامی کرانه باختری انجام می دهند، چیزی نیست جز تلاش های مستأصل برای متقاعد ساختن افکار عمومی صهیونیست ها.

جناح های مقاومت فلسطین حملات مقاومت در کرانه باختری علیه ارتش اشغالگر و شهرک نشینان آن را پاسخی به جنایات این اشغالگران علیه مردم فلسطین و مقدسات آنها به ویژه مسجد الاقصی دانستند و تاکید کردند که انقلاب و قیام شکوهمند فلسطینی‌ها ادامه دارد و با جنایات اشغالگر و تروریسم متوقف نمی شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 14 مرداد 1402 - 14:42:28