افزایش جنایات دولت فاشیست صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی

چهار شنبه 4 مرداد 1402 - 11:39:32

در پی افزایش جنایات صهیونیست‌ها توسط دولت راست افراطی صهیونیستی و ازدیاد شهرک‌سازی، تهاجم و کشتار فلسطینیان بی‌گناه خشم مردمی سرزمین‌های فلسطینی را فرا گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر در خصوص تشدید روند اشغالگری و افزایش جنایات رژیم صهیونیستی گزارشی را پخش نمود؛ در این گزارش آمده است: ترور سه جوان فلسطینی در شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی در جنایت جدیدی که درخواست های فلسطینی ها برای انتقام از رژیم صهیونیستی را افزایش داد.

فلسطینی‌ها بار دیگر توقف هماهنگی‌های امنیتی، آزادی زندانیان سیاسی و اتحاد میدانی برای مقابله با طرح‌های اشغالگران که آرمان فلسطین را هدف قرار می‌دهند را خواستارشدند، به‌ویژه با توجه به نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی که قرار است در سی‌ام این ماه در قاهره برگزار شود انتظار فلسطینی‌ها ازاین نشست تدوین طرحی مبتنی بر مقاومت همه جانبه در برابر اشغال، شهرک سازی و دولت فاشیست صهیونیستی می‌باشد.

رصد کنندگان رژیم صهیونیستی ، با توجه به بحرانی که رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است، انتظار تجاوز و حملات جدیدی به کرانه باختری و غزه را دارند و از این رو، همه تحلیل ها حاکی از آن است که سرعت تجاوز به فلسطین افزایش خواهد یافت، همچنین گمانه زنی می‌کنند که رژیم اشغالگر صهیونیستی برای متحد کردن جبهه داخلی خود به یک ماجراجویی نظامی با ایران و حزب الله دست بزند.

در شرایطی که رژیم اشغالگر با توجه به بحران‌های داخلی خود به سمت فروپاشی پیش می‌رود، همه انتظارات حاکی از آن است که برای خروج از این بحران‌های داخلی به سمت ریختن خون فلسطینی‌ها و اعراب خواهد رفت و از این رو فلسطینیان موظفند که برای مقابله با نقشه های صهیونیست ها متحد شوید.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 4 مرداد 1402 - 10:29:15