هشدار فلسطینی‌ها به صهیونیست‌ها

یک شنبه 1 مرداد 1402 - 14:29:30

فلسطینی‌ها به صهیونیست‌هایی که می‌خواهند به مسجد الاقصی حمله و آن را تخریب کنند هشدار می‌دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر گزارشی را در خصوص تهدیدات صهیونیست‌ها و هشدار فلسطینی‌ها پخش نمود، در این گزارش آمده است: با توجه به درخواست‌های مکرر صهیونیست‌ها برای هجوم گسترده به مسجد در روزهای آینده، در یادبود آنچه یهودیان صهیونیست افراطی آن را «تخریب معبد» می‌خوانند اقدامی که در صورت انجام تبدیل به جنگ مذهبی خواهد شد، که کل منطقه را در بر می گیرد، به منظور پیشگیری فلسطینی ها به اشغالگران صهیونیست نسبت به آسیب رساندن به مسجد مبارک الاقصی هشدار دادند.

فراخوان هجوم گسترده به مسجدالاقصی با تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و افزایش شمارشهدا در سرزمین های فلسطینی با حاکمیت راست افراطی که پوششی برای شهرک نشینان ایجاد می کند برای ادامه جنایاتشان و تحریک جهان عرب و اسلام همزمان شده‌است و وعده شوم یک فاجعه را می‌دهد.

جنایات شهرک نشینان صهیونیست به ویژه یورش مکرر آنها به مسجد الاقصی در دولت راست افراطی چند برابر شد. پیوند مدافعان مسجد در سایه این تهدید‌ها تقویت می‌شود تا مانند همیشه در صحن های مسجدالاقصی تمام توطئه های صهیونیست ها که هدفشان تقسیم مسجد الاقصی از نظر زمانی و مکانی بوده را نابود کنند.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 1 مرداد 1402 - 13:1:7