راهپیمایی های لبنان در حمایت از پیروزی مقاومت در نبرد جنین

پنج شنبه 15 تیر 1402 - 10:8:55

«من بيروت الى جنين شعب واحد لا يلين» شعار لبنانیان در حمایت از فلسطینیان و نیرو‌های مقاومتی بود که در برابر حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی پایداری کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر گزارشی از حمایت لبنانی‌ها از مقاومت فلسطین در ین روزها را پخش نمود در این گزارش آمده است: با پیروزی مقاومت و استواری آن در نبرد باس جنین در مقابل تجاوزات وحشیانه صهیونیست ها و ناکام ماندن آن در دستیابی به اهدافش، کودکان فلسطینی شعار «من بيروت الى جنين شعب واحد لا يلين» را از اردوگاه برج البراجنه برای جهانیان سردادند.

بچه ها عشق خود به فلسطین و جنین را اینگونه نشان دادند و بر امید خود به نزدیکی دیدار پس از آزادسازی فلسطین توسط مقاوت تاکید کردند.همچنین عدم حمایت جنین، کوتاهی و عدم پشتیبانی و یاری رسانی به نیروهای مقاومت که حماسه آفریدند را محکوم کردند.

نشست رسانه ملی و نمایندگان نیروهای فلسطینی و لبنانی در حمایت از مقاومت در جنین کنفرانس مطبوعاتی برای طرفداری از پایداری افسانه ای آن برگزار کردند. مقاومت در جنین با مقابله با تجاوزات وحشیانه و مستمر صهیونیست ها به پیروزی بزرگی دست یافت.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 15 تیر 1402 - 10:8:50