واکنش رئیس جمهور ایران به هتک حرمت قرآن

جمعه 9 تیر 1402 - 15:27:5
واکنش رئیس جمهور ایران به هتک حرمت قرآن

رئیس جمهور تأکید کرد: جو‌انان عزیز بدانند کسانی که مدعی آزادی بیان هستند چگونه با روحیه استبدادی و استکباری به مقدمسات مسلمان ‌اهانت می‌کنند.‌ این‌ها دروغ می‌گویند که طرف‌دار آزادی بیان هستند.‌

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور که صبح امروز برای افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق استان کرمان به بم سفر کرده بود،در جمع نمازگزاران با اشاره به اهانت به قرآن اظهار داشت: اهانت به قرآن، قلب تمام ادیان، مسلمانان و جوامع اسلامی‌ را جریحه‌دار کرده است. قلب تمام صاحبان مکاتب الهی‌ ‌از این موضوع جریحه‌‌دار شده است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: توهین ‌به قرآن، توهین ‌به همه‌ ادیان الهی ا‌ست؛ توهین به بشریت است، قطعا جامعه ا‌سلامی از این توهین و اهانت نخواهند گذشت. در کشورهای اروپایی که مدعی آزادی بیان و احترام به همه عقاید هستند، به راحتی به ارزشمندترین کتاب الهی که برای هدایت بشر نازل شده توهین می‌کنند.

وی در ادامه گفت: قطعا جامعه ا‌سلامی از این توهین و اهانت نخواهند گذشت، جو‌انان عزیز بدانند ‌ کسانی که مدعی آزادی بیان هستند، چگونه با روحیه استبدادی و استکباری به مقد‌سات مسلمان ‌اهانت می‌کنند.‌ اینها دروغ می‌گویند که طرفدار آزادی بیان هستند.‌

وی افزود: این اهانت قابل گذشت نیست و جوانان بدانند اینها دروغ می‌گویند و طرفدار آزادی بیان، قلم و عقیده نیستند اگر طرفداری آزادی بیان بودند به قرآن که جلوه آزادی است و به بشریت آزادی می‌آموزد، توهین نمی‌کردند.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 9 تیر 1402 - 15:26:58