رونق صنایع  تولیدی پوشاک اصفهان در بازار عراق

دو شنبه 4 اردیبهشت 1402 - 8:34:25
رونق صنایع  تولیدی پوشاک اصفهان در بازار عراق

صنایع پوشاک استان اصفهان با بکارگیری بهترین تجهیزات استاندارد و تولید انواع پوشاک با کیفیت و با دوام خود  توانسته است رضایت بی سابقه مردم عراق را به دست آورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، استان اصفهان با وجود ظرفیت های بسیار خوبی که در زمینه نساجی و پوشاک از گذشته تا کنون دارد یکی از بازوهای مهم بازار پوشاک تولید داخل کشور به حساب می آید.
کارگاه های تولیدی ( شهرک پوشاک)  استان اصفهان در سال گذشته با بروز سازی بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات خود و به کار بردن متد های سطح بالا در زمینه تولید انواع پوشاک با کیفیت توانستند سطح صادرات و فروش محصولات خود را بالا ببرند.

بیش از 10 فروشگاه پوشاک تولید اصفهان در عراق فعال هستند

محمود انصاری رئیس اتحادیه صنایع پوشاک استان اصفهان اظهار داشت: با همکاری های صورت گرفته با سازمان صنعت و معدن و تجارت و حمایت دیگر دستگاه های اجرایی کشور توانستیم  حضور پر رنگی در بازار کشور عراق از خود نشان دهیم.
وی افزود: شرکت در جشنواره های  تولیدی کشور عراق در زمینه نساجی و پوشاک  و از طرفی حضور فعالان و تولید کنندگان پوشاک استان اصفهان باعث شد تا اعتماد شرکای عراقی به پوشاک ایران جلب شود.
رئیس اتحادیه صنایع پوشاک استان اصفهان تاکید کرد: بیش از هزار و 120 کارگاه تولید پوشاک استان اصفهان دارای مجوز به بازار کشور عراق صادرات محصول دارند.
انصاری ادامه داد: فعالان اقتصادی استان در 10 بازار کشور عراق در شهر های بغداد، کربلا، نجف و اربیل کردستان حضور چشمگیری دارند.
وی گفت: مهمترین نکته در استقبال جامعه داخلی و خارجی از صنعت پوشاک یک کشور تاکید بر با دوام و تنوع آن است که این دو امر مهم سر لوحه فعالیت کارگاه های تولیدی استان قرار گرفته است.

فرصت ارزآوری با افزایش تعاملات تولیدی با کشور های عربی

مجید نجات بخش مدیر شهرک پوشاک استان اصفهان نیز دراین باره اظهار داشت: اجرای تعاملات پیمان پولی با کشورهای عربی می تواند فرصت ارز آوری را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.
وی افزود: البته افزایش تعاملات اقتصادی و تولیدی در زمینه پوشاک و ایجاد پیمان پولی چند جانبه نیازمند حمایت کشور های عربی و خروج آنها از اقتصاد تک محصولی  وابسته به کشور های غربی است.

گزارش : عیسی صادقی


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


دو شنبه 4 اردیبهشت 1402 - 8:34:1