داور وقف و ابتداء: مسابقه مفازا دوره تمرینی عالی برای قاریان سراسر جهان است

جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 17:30:0

ناطق الزرکانی داور «وقف و ابتداء» در مسابقه «ان للمتقین مفازا» در بیان امتیازات شانزدهمین دوره این مسابقه گفت مسابقات مفازا در حکم دوره های تمرینی برای همه قاریان است و همه قاریان در سراسر جهان انتظار برگزاری این مسابقات را می کشند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ناطق الزرکانی در گفتگو با خبرنگار شبکه الکوثر گفت: ویژگی شانزدهمین دوره مسابقه «ان للمتقین مفازا» تنوع شرکت کنندگان بود که از بسیاری از کشورهای جهان در این رقابت ها حضور یافتند. همچنین سازماندهی دقیق و نظم رقابت ها و حضور تعداد زیادی از داوران که جایگاه علمی رفیعی دارند و سابقه زیادی در داوری داشته اند، از دیگر امتیازات این دوره از مسابقات بود. 

داور «وقف و ابتداء» در شانزدهمین دوره مسابقه مفازا، استمرار و ادامه دار بودن مسابقات مفازا را از دیگر امتیازات آن دانست و گفت: بسیاری از مسابقات قرآنی، مقطعی هستند و بعد از مدتی متوقف می شوند ولی به لطف خدا مسابقات مفازا شانزدهمین دوره خود را نیز تکمیل کرد. این مسابقات در حکم دوره های تمرینی برای همه قاریان است و همه در سراسر جهان منتظر زمان برگزاری آن هستند و آن را از صفحه شبکه الکوثر دنبال می کنند و از برگزاری آن بهره می گیرند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 16:7:26