معاون برون مرزی در شبکه الکوثر

بازدید معاون برون مرزی از استودیوی پخش مسابقه قرآنی شبکه الکوثر

جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 5:43:30
بازدید معاون برون مرزی از استودیوی پخش مسابقه قرآنی شبکه الکوثر

دکتر احمد نوروزی معاون برون مرزی پنجشنبه شب و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر در استودیوی شبکه الکوثر حضور یافت و با تبریک عید سعید فطر به همکاران شبکه الکوثر با عوامل و دست اندرکاران مسابقه بین المللی قرآنی "ان للمتقین مفازا" دیدار کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از روابط عمومی شبكه جهانی الکوثر، دکتر نوروزی با حضور در شبکه الکوثر از زحمات برگزارکنندگان مسابقه قرآنی"ان للمتقین مفازا" تشکر و قدردانی نمود.

احمد نوروزی در این دیدار که دکتر غفاری مدیر شبکه و جمعی از مدیران شبکه الکوثر حضور داشتند با اشاره به سابقه قابل توجه این مسابقه، بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای برگزاری مسابقه برنده برندگان، با حضور قاریان برتر 16 دوره گذشته، تاکید کرد.

لازم به ذکر است شبکه الکوثر اولین شبکه تلویزیونی در جهان اسلام است که مسابقه بین المللی قرآن کریم را به صورت اینترنتی برگزار کرده است.

در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مفازا» قاریانی از 36 کشور جهان از جمله ایران، پاکستان، سودان، عراق، افغانستان، مصر، هند، اندونزی، مغرب، الجزایر، لبنان، لیبی، تونس و سوریه شرکت داشتند.

16 سال پیش مسابقه بین المللی «ان للمتقین مفازا» در زمینه تلاوت قرآن کریم راه اندازی شد و همه افراد در همه گروه های سنی مجاز به شرکت در این مسابقه شدند. هدف از برگزاری این رقابت ها، گسترش فرهنگ تلاوت قرآن در بین قشرهای مختلف در جوامع اسلامی است و مسابقه «مفازا» هر سال توانسته است مخاطبان بیشتری را در سراسر کشورهای عربی و اسلامی به خود جذب کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 1 اردیبهشت 1402 - 5:43:22