پیام رئیسی به آمریکا در روز ارتش: زودتر منطقه را ترک کنید

سه شنبه 29 فروردین 1402 - 12:38:19
پیام رئیسی به آمریکا در روز ارتش: زودتر منطقه را ترک کنید

رییس‌جمهور گفت: پیام ارتش و نیروهای مسلح ما به نیروهای فرامنطقه‌ای به ویژه نیروهای آمریکایی این است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سیدابراهیم رئیسی در مراسم رژه روز ارتش با بیان این‌که «امروز مردم احساس یکی بودن با ارتش را دارند» افزود: پیام این حضور و روز ارتش پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است و هر دستی که بخواهد امنیت برای منطقه را حفظ کند را می‌فشارد. اما پیام ارتش و نیروهای مسلح ما به نیروهای فرامنطقه‌ای به ویژه نیروهای آمریکایی این است که هرچه زودتر منطقه را ترک کنند.

وی با بیان این‌که «حضور نیروهای فرامنطقه‌ای کمکی به امنیت منطقه نمی‌کند» خطاب به مردم و ملت‌های منطقه اظهار داشت: ارتش و نیروهای مسلح ما همواره پشتیبان امنیت، آسایش و زندگی آرام شما خواهند بود.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و به ویژه رژیم صهیونیستی بدانند، حتماً این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین حرکتی و اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران پاسخ سختی از سوی نیروهای مسلح ما در پی دارد و کوچکترین خطایی از سوی آنان علیه امنیت کشور ما با نابودی تل‌آویو و حیفا مواجه می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که «ارتش سد محکمی در برابر ضدانقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است»، گفت: ارتش مرزبانی از مرزهای کشور را به عهده دارد و حتی در اقیانوس‌ها از منافع ایران پاسداری می‌کند و مردم این زحمات را می‌بینند. 

وی افزود: ارتش ما امروز ارتشی مجهز و به‌روز و به‌هنگام است. ارتشی که از تجهیزات پیشرفته برخوردار است و این تجهیزات پیشرفته به برکت علم و دانش بومی شده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 29 فروردین 1402 - 12:38:15

دسته بندی :