سردار فدوی : آمریکایی‌ها همواره از ما شکست خورده اند

پنج شنبه 11 اسفند 1401 - 15:19:0
سردار فدوی : آمریکایی‌ها همواره از ما شکست خورده اند

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد آمریکایی‌ها در 44 سال گذشته با وجود امکانات مادی فراوان در برابر ایران شکست خورده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جانشین فرمانده کل سپاه در همایش سراسری مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: عمل به حداقل تکلیف‌ها موجب شده مقتدر شویم و آن‌ها دائم در برابر ما مستاصل شوند؛ البته این هم وعده خداوند است که فرموده چنانچه به تکالیف معین شده عمل کنید من هم شما را یاری می‌کنم.
سردار فدوی با اشاره به اینکه در هر زمینه‌ای که به فرمان خداوند عمل کردیم، خداوند هم به وعده خود عمل کرده، بیان داشت: اگر امروز در اقتصاد مشکل داریم برای این است به وعده خداوند عمل نمی‌کنیم به عنوان مثال تنها قانونی که امام و مراجع آن را امضا کردند، قانون بانکداری بدون ربا است؛ موضوعی که با وجود قانون اکنون خلاف آن عمل می‌شود پس تا وقتی در اقتصاد ربا وجود دارد، وضع اقتصاد خوب نمی‌شود برای اینکه خداوند اعلام کرده ربا، جنگ با من است.
جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: در توان نظامی، چون قاعده خدا حاکم بوده توانستیم بر دشمن پیروز شویم،با این حال آن‌ها دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارند به عبارت دیگر خبیث‌های عالم و ستون پنجم از هیچ راهی برای درست کردن مصیبت برای این انقلاب کوتاهی نمی‌کنند به همین علت اکنون از راه فشار اقتصادی وارد شدند.
سردار فدوی یاد آور شد: قبل از شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران، معنویت سکه رایج نبود به نحوی که فقط چند نفر آن‌هم از مراجع در کشورمان می‌دانستند که اعتکاف چیست، اما امروز اعلام می‌شود که برای اعتکاف به دلیل پر‌شدن ظرفیت، امکان پذیرش وجود ندارد یا حتی برای راهپیمایی اربعین کل دولت از ماه‌ها قبل بسیج می‌شود در حالی که قبل از انقلاب چنین اقداماتی به هیچ عنوان صورت نمی‌گرفت.
جانشین فرمانده کل سپاه در پایان تأکید کرد: اگر لازم شد پای هر کاری برویم، می‌رویم، زیرا سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر به دلیل اینکه بدون واسطه به فرماندهی معظم کل قوا متصل هستیم، بدون تشویش وارد می‌شویم. دشمنان در اغتشاشات اخیر، چون شکست خوردند خیلی عصبانی هستند برای اینکه به زعم خودشان کار را بی نقص تدارک دیده بودند. 


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 11 اسفند 1401 - 15:34:18