تشییع شهدای نابلس و وحشت اشغالگران از انتقام مقاومت

جمعه 5 اسفند 1401 - 19:39:0

شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی بار دیگر به صحنه جنایت و یورش صهیونیست ها و همچنین عرصه ای بی نظیر از دلاوری های جوانان مقاومت فلسطین در مقابله با نیروهای وحشی رژیم صهیونیستی تبدیل شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است : پس از شلیک گلوله های جنگی نیروهای اشغالگر به سوی تمامی افرادی که در منطقه میدان شهدای نابلس در حال حرکت بودند، ده ها شهید و مجروح مقاومت فلسطین با خون پاک خود خاک نابلس را آبیاری کردند.
گروه های فلسطینی علاوه بر هدف قرار دادن عمدی فعالان رسانه ای که منجر به مجروح شدن تعدادی از خبرنگاران شد، گروههای فلسطینی برای شهدای نابلس به سوگواری پرداختند و تاکید کردند که کشتارهای اشغالگر اراده مردم ما را نمی شکند و این جنایات بدون پاسخ نخواهد ماند.
گروههای فلسطینی همچنین تاکید کردند که محاصره رزمندگان مقاومت حسام اسلیم و ابوبکر، تخریب خانه بر روی سر آنها و هدف قرار دادن غیرنظامیان، سالخوردگان و کودکان بی گناه، عزم مردم فلسطین و اصرار آنها را بر ادامه راه مقاومت و جهاد از بین نخواهد برد و امنیت را برای اشغالگران صهیونیست در فلسطین اشغالی به دست نخواهد آورد.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 5 اسفند 1401 - 19:50:9