تلاش آمریکا برای نابودی اروپا از طریق جنگ اوکراین

چهار شنبه 3 اسفند 1401 - 9:11:0

رئیس مرکز مطالعات راهبردی عربی-اروپایی در گفتگو با شبکه الکوثر به نقش کشورهای غربی در جنگ اوکراین و تلاش آنها در پیچیده کردن بحران اوکراین پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر عامر الربیعی رئیس مرکز مطالعات راهبردی عربی-اروپایی از پاریس در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: اوکراین کاملا درگیر این جنگ شد و کورکورانه از ارباب آمریکایی خود اطاعت کرد و این درحالی است که همچنان ادعا می کنند آمریکا در امور داخلی اوکراین دخالت نمی‌کند.
عامر الربیعی افزود: اما حمایت های مادی یا نظامی از لحاظ تسلیحاتی، آموزشی، تجهیزاتی و حتی اعزام برخی از شخصیت های آموزش دیده، البته به صورت مخفیانه، بسیار روشن و اعلام شده است.
وی تصریح کرد : اوکراین تلاش می کند هویت خود را در درون این شخصیت رذل نمایشی، شخصیتی که مواد مخدر مصرف می کند، لباس نظامی می پوشد و اصالتاً یهودی است، جستجو کند.
وی اضافه کرد : ارتباط بسیار خوبی بین صهیونیست ها و این شخصیت وجود دارد و اروپا صریحا از زلنسکی که یک شخصیت تئاتری بسیار ناچیز است، حمایت می کند . اگرچه می داند که جنگ شکست خورده است، به ویژه اینکه روسیه با توجه به قدرت، سلاح های پیشرفته و خرد رئیس جمهور پوتین ، در این جنگ شکست نخواهد خورد.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 3 اسفند 1401 - 10:49:48