زینب جابر : هدف برنامه «خلیه حب» ، انسجام و تحکیم خانواده است

یک شنبه 9 بهمن 1401 - 16:12:0
زینب جابر : هدف برنامه «خلیه حب» ، انسجام و تحکیم خانواده است

زینب جابر مجری برنامه خانوادگی «خلیه حب» (خانه عشق) در گفتگوی اختصاصی با پایگاه شبکه الکوثر درباره اهداف این برنامه و پیام های مهمی که می خواهد به بیننده عرب زبان بدهد، صحبت کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، زینب جابر مجری برنامه به معرفی کوتاهی از ویژه برنامه خانوادگی «خلیه حب» (خانه عشق) پرداخت و گفت: این برنامه یک برنامه اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است که وارد خانه بینندگان می شود تا روحیه گرمی و محبت را در بین اعضای خانواده بیافزاید و برنامه ای است که گروه های سنی مختلف و از کشورهای مختلف عربی و اسلامی را مخاطب قرار می دهد. 
وی افزود : با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که جامعه اسلامی را هدف قرار داده است، لازم بود برنامه ای داشته باشیم که نگاه اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر مبانی سالم و صحیح را از منظر تربیتی به مخاطب منتقل کند. یکی از مهمترین برنامه ها گسترش آگاهی و فرهنگ خانواده و ایجاد نوعی محبت در خانواده است که به تحکیم و انسجام آن کمک می کند و هر چه خانواده انسجام بیشتری داشته باشد، نسل های سالم بیشتری به جامعه تحویل می دهد به ویژه اینکه هر چه از هم پاشیدگی خانواده بیشتر شود مشکلات و آفات در جامعه بیشتر می شود و متأسفانه فروپاشی خانواده یکی از مهمترین اهداف جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است. 
مجری برنامه «خلیه حب» (خانه عشق) ادامه داد : برنامه «خلیه حب» شامل بخشهای مختلفی از جمله بخش آموزشی و آگاهی بخشی است که در آن میزبان متخصصان زیادی هستیم، بخش آشپزی، بخش صنایع دستی که تمام سنین را هدف قرار می دهد و بخش کتاب که روحیه را تقویت می کند. بخش کتابخوانی بینندگان را با کتاب هایی با موضوعات مختلف مرتبط با خانواده و جامعه آشنا می کند. و در نهایت ، بخش ارتباط با مخاطبین از طریق ارسال محتوای تصویری یا صوتی یا پیام و پیشنهاد برای برنامه است. 
  وی در پایان با بیان اینکه پیام اصلی در برنامه «خلیه حب» ، حفظ خانواده و تقویت نقش اعضای آن و تاکید بر اهمیت انسجام آن از طریق عشق، محبت و مهربانی است و برای همین «خلیه حب» (خانه عشق) نامگذاری شده است. 


 


یک شنبه 9 بهمن 1401 - 14:27:57