مانور آمریکا و رژیم صهیونیستی بازتاب هراس آنها از محور مقاومت است

پنج شنبه 6 بهمن 1401 - 15:15:25

مانورهای نظامی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دهنده نگرانی و ضعف رژیم صهیونیستی در برابر گسترش محور مقاومت است که ایران و فلسطین نوک پیکان آن را تشکیل می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در قالب برنامه «مع المراسلین» از شبکه الکوثر پخش شد آمده است: ضعف فزاینده ای که رژیم اشغالگر در نوار غزه و کرانه باختری و لبنان احساس می کند، این رژیم و آمریکا را به فکر نمایش قدرت انداخته است تا شاید ابهت از دست رفته خود در منطقه را بازیابند.

نیروهای مقاومت فلسطین همه تحولات منطقه از جمله مانور نظامی آمریکا و اسرائیل را در سایه تشکیل حکومت راستگرای افراطی در فلسطین اشغالی زیر نظر دارند و مطمئن هستند تحولات منطقه و جهان، به سمت تقویت محور مقاومت و شکست ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش می رود.

بدون شک در مانور نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی سناریوی آینده شبیه سازی می شود و ناظران می گویند با توجه به سیاست هایی که در برابر ایران در پیش گرفته شده است احتمال پیش رفتن منطق به سمت جنگی منطقه ای با مشارکت کل محور مقاومت وجود دارد به ویژه که شاهد افزایش تعرض به مقدسات دینی و اسلامی در میان خشم مسلمانان هستیم.

مانور نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی هرچند موضوع تازه ای نیست ولی بازتاب دهنده نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت ایران و گسترده تر شدن محور مقاومت در منطقه است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 6 بهمن 1401 - 15:15:15