موج محکومیت توهین به قرآن کریم، ادامه دارد

سه شنبه 4 بهمن 1401 - 17:30:0

توهین مکرر غربی‌ها به مقدسات اسلامی که تازه ترین مورد آن سوزاندن نسخه‌ای از قرآن کریم به دست یک راستگرای افراطی در سوئد بود، همچنان با موج محکومیت مردمی و رسمی در کشورهای اسلامی مواجه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارشی که در قالب برنامه «مع المراسلین» از شبکه الکوثر پخش شد آمده است: محکوم کردن این اقدام ضداسلامی در کشورهای مختلف اسلامی از اندونزی گرفته تا هند و پاکستان و ایران و ترکیه و فلسطین و یمن و حتی مغرب، ادامه دارد و شخصیت های اسلامی همچنان خواستار تدوین اعلامیه ای جهانی زیر نظر مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره ممنوع بودن توهین به هر دینی هستند، اقدامی که می تواند به کاهش اختلافات دینی و مذهبی کمک کند.

شیخ زهیر الجعید هماهنگ کننده جبهه اقدام اسلامی لبنان گفت: دولت سوئد مسئول نخست این اقدام زشت هست و در پشت آن نیز رژیم های غربی قرار دارند که بر آتش نفر از مسلمانان می دمند... از سازمان ملل متحد انتظار می رود اعلامیه ای جهانی در مخالفت با اهانت به دین و مقدسات، منتشر کند.

مسلمانان در کشورهای اسلامی با اصرار از دولت های اروپایی به ویژه دولت سوئد می خواهند مانع تکرار این گونه دست درازی ها به دین اسلام شوند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 4 بهمن 1401 - 16:37:25