معرفی کتاب روش تحلیل سیاسی رهبر معظم انقلاب در بیروت

یک شنبه 2 بهمن 1401 - 16:18:0

کتابخانه فارسی زبان «یار» در ضاحیه جنوبی بیروت نشستی را برای گفتگو درباره کتاب روش تحلیل سیاسی در اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضور سید کمیل باقرزاده رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، احمد محبی خبرنگار الکوثر در بیروت در گزارشی در قالب برنامه «مع المراسلین» افزود : سید کمیل باقرزاده در خصوص کتاب «روش تحلیل سیاسی» گفت: رهبر معظم انقلاب در تحلیل سیاسی رویکرد خاصی دارد و این از نوشته ها و سخنان ایشان که برادران در این کتاب گردآوری کرده اند نمایان می شود و یکی از مهم ترین کتاب های کوتاه در این زمینه است. 
در ادامه این گزارش آمده است : تفاهم سیاسی یکی از پایه‌های گسترش آگاهی‌های اجتماعی و مقابله با سیل گسترده تهاجم رسانه‌های فتنه‌گر غربی و سلطه گر بر کشورهای مستضعف جهان است. 
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) طرح تمدن اسلامی را الگویی برای همه جوامع جهانی برای رسیدن به انسانیت واقعی معرفی می کنند. 
انقلاب اسلامی که توسط حضرت امام خمینی رحمه الله علیه السلام آغاز شد، نه تنها نهضت جدیدی برای جهان اسلام، بلکه برای همه مستضعفان روی زمین و تحقق عدالت اجتماعی در آن به شمار می آید. 
نوشته‌های امام خامنه‌ای (مدظله العالی) راهی است برای رسیدن به حیات صحیح اسلامی در میان جهانی که به سوی ناشناخته‌ها پیش می‌رود. 


 


یک شنبه 2 بهمن 1401 - 14:17:4