توطئه مذبوحانه جدید علیه سپاه مثل همیشه محکوم به شکست است

یک شنبه 2 بهمن 1401 - 14:11:0
توطئه مذبوحانه جدید علیه سپاه مثل همیشه محکوم به شکست است

رئیس جمهوری اسلامی ایران اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را واکنشی علیه بصیرت و هوشیاری ملت ایران در مقابله با توطئه های دشمنان دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه به منظور دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و در ابتدای سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : این اقدام، واکنشی علیه بصیرت و هوشیاری ملت ایران در ناکام گذاشتن توطئه و فتنه اخیر دشمن برای به آشوب کشاندن ایران است.
رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ نیروی نظامی دیگری در دنیا مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریسم مقابله نکرده است، افزود: هم نیروهای نظامی و هم مسئولان عالی سیاسی کشورهای منطقه و حتی جهان به نقش مهم و تعیین‌کننده سپاه، نیروی قدس و سردار شهید قاسم سلیمانی در مقابله با تروریسم در منطقه معترف هستند.
آقای رئیسی با قدردانی از همه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله قاطعانه با تروریست‌ها اظهار داشت: توطئه مذبوحانه جدید دشمنان انقلاب اسلامی علیه سپاه مقتدر ما که واکنشی به حرکت انقلابی سپاهیان ما در مبارزه با تروریسم و نیز واکنش به هوشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی است، مثل همیشه محکوم به شکست است. 


 


یک شنبه 2 بهمن 1401 - 13:56:21