فراخوان دومین جشنواره ملی «نماهنگ فجر»

شنبه 1 بهمن 1401 - 10:30:33
فراخوان دومین  جشنواره ملی «نماهنگ فجر»

دومین جشنواره ملی «نماهنگ فجر» با مشارکت دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صداوسیما  با اعلام این خبر تصریح کرد:  دومین جشنواره ملی «نماهنگ فجر» با اهداف ترویج فرهنگ دینی و گسترش سبک زندگی ایرانی با استفاده از قالب نماهنگ، گسترش و توسعه آموزه های معنایی و آرمان های والای انقلاب اسلامی در گستره جهان، شناخت هنرمندان متعهد با هدف دستیابی به وحدت فرهنگی در مقابله با آموزه های زندگی مادی، ترویج فرهنگ مقاومت و شناخت مفهوم استعمار مدرن در جهان، شناخت استعدادهای جوان و طبایع اخلاقی در عرصه هنر کشور، ارتقا کیفی سطح تولیدات در قالب نماهنگ توسط مرکز موسیقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوعات وحدت ملی، حماسه حضور مردم در وقایع تاریخی انقلاب اسلامی، حماسه مقاومت، ایران در آینده، دستاوردهای انقلاب اسلامی (درعرصه های علمی، اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و امنیتی)، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، استعمارنو، نفوذ وتهاجم، هویت اجتماعی - فرهنگی و شهروندی در پایتخت و گردشگری ومیراث فرهنگی تا تاریخ 29 بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ملی نماهنگ ارسال کنند.
قزوه با بیان اینکه آثار موسیقیایی مورد استفاده در تولید نماهنگ می تواند آرشیوی یا تولیدی باشد، گفت: زمان تولید آثار هم باید از تاریخ یکم خرداد 1398 الی 15 بهمن 1401 باشد و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 25 بهمن ماه خواهد بود.
آثار موسیقیایی مورد استفاده در تولید نماهنگ میتواند آرشیوی یاتولیدی باشد
وی  خاطرنشان کرد : هر داوطلب می تواند در کلیه بخش ها شرکت کند و جوایز به بهترین ها در هر بخش  نماهنگ،  کارگردانی ، تدوین و تصویربرداری تعلق خواهد گرفت.
 مدیر دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صداوسیمادر پایان گفت : داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی music.irib.ir  دفتر موسیقی و سرود صدا وسیما مراجعه کنند.

 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


شنبه 1 بهمن 1401 - 10:30:28