جزئیات جدید از انهدام شبکه تروریستی در سمنان

سه شنبه 20 دی 1401 - 9:58:40
جزئیات جدید از انهدام شبکه تروریستی در سمنان

استاندار سمنان جزئیات جدیدی از انهدام یک شبکه تروریستی منافقین در این استان و اهداف این شبکه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اقدام اطلاعاتی گسترده، یک هسته سازمان‌یافته و تشکیلات اطلاعاتی گروهک تروریستی منافقین به استعداد پنج عنصر در استان سمنان شناسایی شد و اعضای آن دستگیر شدند.

وی با بیان این که این تیم وابسته به گروهک منافقین در استان سمنان چند هدف را دنبال می‌کرد، افزود: پشتیبانی مالی از مرتبطین گروه نفاق و همچنین کانون‌های شورشی در اغتشاشات اخیر یکی از اهداف این تیم سازمان‌یافته بوده است.

استاندار سمنان با بیان این که هدف دوم این تیم تروریستی ساخت سازه‌های مختلف انفجاری با تهیه مواد شیمیایی و اسیدی و آزمایش آن در بیابان‌های استان بوده است، تاکید کرد: هدف سومی که این تیم سازمان‌ یافته تروریستی از منافقین داشته‌اند و در حال اقدام برای آن بوده‌اند؛ تهیه «سه‌راهی‌های انفجاری» برای اقدامات ایذایی در استان‌های هم‌جوار به‌ویژه قم و تهران بوده است.

هاشمی با بیان اینکه هدف دیگری که این تیم تروریستی از منافقان به دنبال آن بود؛ اجرای اقداماتی ازجمله شعارنویسی و تهیه فیلم و عکس از اعتصاب‌ها به‌ویژه اعتصاب بازاریان بود، گفت: از این تیم سازمان‌ دهی شده گروهک منافقین، مقادیر بسیار زیادی مواد منفجره، دستگاه‌های دیجیتال دوربین‌های مختلف کشف و ضبط شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 20 دی 1401 - 9:58:32