در برنامه صحاف الیوم مطرح شد:

تفرقه میان مسلمانان هدف اصلی جاسوسان سیا و موساد

چهار شنبه 23 آذر 1401 - 11:14:18

دکتر عبده اللقیس نویسنده و تحلیلگر سیاسی در برنامه «صحاف الیوم » شبکه الکوثر از نقش یک شبکه جاسوسی سیا و موساد در فیلیپین برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان پرده برداشت .

ویژه‌ -الکوثر : نیروهای امنیتی فیلیپین اخیرا یک شبکه بزرگ از جاسوسان وابسته به سیا و موساد را در این کشور شناسایی و متلاشی کردند.
دکترعبده اللقیس کارشناس سیاسی با اشاره به عملیات پلیس فیلیپین در برنامه صحاف الیوم شبکه الکوثر گفت: این شبکه جاسوسی هدایت 5000 هزارنفر را که عموما درحیطه فضای مجازی فعالیت داشتند، برعهده داشت.
وی افزود: هدف این افراد خرابکاری و فتنه درمیان مسلمانان بود به نحوی که با حساب های کاربری جعلی تحت عنوان ملیت های مختلف، مطالبی را علیه مسلمانان و برخی کشورها به ویژه ایران منتشر می کردند در حالیکه همه ساکن فیلیپین بودند.
دکترعبده اللقیس تصریح کرد: دستگیری اعضای این گروه و روشن شدن ماهیت آنها نشان می دهد که کشورهای غربی چگونه تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه ودشمنی میان مردم چه مسلمان یاغیرمسلمان به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران می کنند و این درحالیست که آمریکا خود را از ارکان دمکراسی و نظم نوین بین المللی معرفی می کند.
این کارشناس سیاسی با بیان طرح این سوال که چرا ایران هدف این شبکه جاسوسی بوده است ، ادامه داد: ایران مدافع مردم مظلوم جهان است و برای مظلومان به الگویی در برابر شیطان بزرگ آمریکا تبدیل شده و این موضوع  باعث نگرانی و عصبانیت آمریکا گردیده است زیرا هژمونی و برتری طلبی خود را رو به نابودی می بیند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 23 آذر 1401 - 10:37:35