در برنامه قضیه ساخنه تاکید شد ؛

شکست توطئه های دشمنان در ایجاد آشوب در کشور

سه شنبه 1 آذر 1401 - 7:49:32

پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی ایرانی در گفتگو با شبکه الکوثر برنامه های دشمنان برای به راه انداختن اغتشاشات در کشور شکست خورد و نیروهای اطلاعاتی ایران این طرح را خنثی کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر احمد مهدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به موضوع شکست اغتشاشات در ایران اختصاص داشت ، گفت : عملیاتی که دولت، دستگاه های اطلاعاتی و نهادهای رسمی ایران برای مهار آشوبها و مجازات این افراد انجام داده اند، در واقع بدون شک در رویارویی با این اقدامات موفق بوده است، زیرا این شورشیان و مزدوران خارجی ، چهره واقعی خود را آشکار کردند. 
وی تصریح کرد : همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای فرمودند، آنها نه تنها با ایران دشمنند، بلکه دشمن اسلام و اعتقاد مردم ایران هستند که پیرو و عاشق رسول خدا و اهل بیت علیهم السلام اند چرا که آشوبگران به مساجد و حسینیه ها حمله کردند و حتی به نهادهای رسمی و علما حمله کردند و تعدادی از شهدا از طلاب حوزه های علمیه هستند. 
دکتر احمد مهدی افزود : اینها از مردم ایران نیستند  و هر چقدر هم که قدرت های غربی و امپراطوری رسانه ای غرب که از آنها حمایت می کند بگویند انقلاب و قیام در ایران به راه افتاده است اما دیدیم که مردم ایران هر بار و در هر شهر برای تشییع یک یا دو شهید از کشته شدگان در شورش های اخیر با حضور صدها هزار نفری خود به خیابانها می آیند.  
این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت : بنابراین تمام شهرهای ایران با برگزاری مراسم تشییع شهدا در مقابل این اقدامات خلاف دین و شرع و دشمنی با مردم ایران و آرمان های آنان قیام کردند و همانطور که حضرت امام خامنه ای خاطرنشان کردند، دشمنان مزدوران خود را به حرکت درآوردند تا چرخ توسعه را متوقف کنند. 


 


سه شنبه 1 آذر 1401 - 7:49:27