رژیم تروریستی فرانسه میزبان بدترین جنبش تروریستی تاریخ

جمعه 27 آبان 1401 - 16:6:0

سردبیر روزنامه ایرانی الوفاق در گفتگو با شبکه الکوثر به نقش کشورهای غربی به ویژه فرانسه در ناآرامی های ایران و حمایت از گروه های تروریستی پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، مختار حداد سردبیر روزنامه ایرانی الوفاق  در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر که به موضوع «روی آوردن دشمنان به حملات تروریستی پس از شکست اغتشاشات » در ایران اختصاص داشت ، گفت : فرانسه میزبان بزرگترین جنبش تروریستی است و یکی از بدترین جنبش های تاریخ یعنی گروهک تروریستی مجاهدین خلق است. این گروهک تروریستی بیش از 18 هزار شهروند ایرانی را کشت و در کشتارهای رژیم صدام علیه مردم عراق چه در قیام مردمی و چه در جریان انفال نقش داشت.
حداد افزود : فرانسه همیشه مدعی حقوق بشر است، اما در واقع رژیم فرانسه یک رژیم تروریستی است و مثال دیگری را ذکر می کنم، در ابتدای بحران سوریه، فرانسه میزبان نشستی تحت عنوان «دوستان سوریه» بود. این دوستان سوریه که بودند، اینها رهبران گروه های تروریستی جنایتکار بودند، این در کارنامه سیاه فرانسه است.
وی تصریح کرد : رژیم انگلیس نیز یک رژیم استعماری است که قتل عام های زیادی را علیه مردم جهان انجام داد و به همین دلیل ما تعجب نکردیم که این رژیم ها میزبان چنین گروه های تروریستی باشند، زیرا این رژیم ها اساسا تروریست هستند و رژیم هایی هستند که از تروریست ها و جنایتکاران پذیرایی می کنند.  
سردبیر روزنامه عرب زبان الوفاق به نحوه برخورد پلیس ایران با حوادث پرداخت و گفت: پلیس ایران با رویکردی متمدنانه برخورد کرد و سلاح حمل نکرد و فقط وسایل و تجهیزات برای مقابله با اغتشاشات حمل می کند و می بینیم که در این مدت شهدای زیادی تقدیم کردند، چه نیروی انتظامی و چه بسیج مردمی. این جوانان ایرانی که برای حفظ امنیت شهروندان در خیابان حضور می یابند، شهدای زیادی را برای حفظ امنیت شهروندان و ارزش های انقلاب اسلامی داده اند.  
وی تاکید کرد : تروریست ها و حامیان آنها شامل آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و عربستان سعودی بار دیگر حقیقت خود را آشکار کردند، حقیقتی که برای جهانیان روشن بود.


 


جمعه 27 آبان 1401 - 16:9:33