وحشت صهیونیستها از گسترش عملیات مقاومت فلسطینیها

جمعه 27 آبان 1401 - 11:36:0

تحسين الحلبي ، كارشناس مسائل صهيونيستي در گفتگو با شبکه الکوثر به تحولات اخیر در سرزمینهای اشغالی و وحشت صهیونیستها از گسترش عملیات جوانان فلسطینی پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، تحسین الحلبی کارشناس مسائل سیاسی در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : بدون تردید آنها در حال توسعه روش های عملیات قهرمانانه خود هستند به ویژه کسانی که عضو گروه «عرین الاسود» (بیشه شیرها) و گروه های جهاد اسلامی در جنین هستند و در بسیاری از نقاط این گروه ها توانایی های خود را توسعه می دهند و می توانند اعضای خود را تقویت کنند.
الحلبی افزود : آنها تصاویر خود را در حالی که اسلحه حمل می کنند منتشر می کنند ، بنابراین این نشان دهنده اعتماد به نفس و نشان از توانایی آنهاست که در قالب گروهی و نه تنها به صورت فردی کار می کنند.  آنها در حال توسعه توانایی های خود هستند و بنابراین این همان چیزی است که دشمن صهیونیستی از آن می ترسد.
وی تصریح کرد : صهیونیست ها می ترسند تعدادی از نظامیان به دست گروهی از این مجاهدین بیفتند و ترس آنها در اینجاست زیرا در آن زمان می توانند این اسرا را پنهان کرده و اسیران فلسطینی خود را از زندان آزاد کنند. در واقع، این دولتی که خود را یک دولت افراطی راستگرا می نامد  بر تحریک مردم فلسطین خواهد افزود. 
«قضیه ساخنه» یک برنامه سیاسی و گفتگو محور است که هر شب در ساعت 19:45 به وقت تهران با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی و تحلیل مهم ترین تحولات روز جهان می پردازد.


 


جمعه 27 آبان 1401 - 12:51:48

دسته بندی :