امیرعبداللهیان: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند

چهار شنبه 25 آبان 1401 - 13:0:11
امیرعبداللهیان: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند

وزیر امورخارجه ایران گفت: آمریکا از طریق برخی وزرای خارجه پیام داده و برای مذاکرات عجله دارد اما راب مالی ریاکارانه در مصاحبه خود می‌گوید مذاکرات در اولویت ما نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، امیرعبداللهیان درحاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین اخبار از مذاکرات احیای برجام  افزود: آمریکا ریاکارانه عمل می‌کند. به طور مستمر تبادل پیام با طرف آمریکایی انجام می‌شود. آخرین تبادل پیام ما در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته بوده است‌.
وی ادامه داد: هدف آمریکا مشخص است. آنها می خواهند اعمال فشار کنند تا ما از خطوط قرمز خود عدول کنیم اما منافع ملی مردم برای ما مهم است و از آن تخطی نخواهیم کرد، اما برای عبور از تحریم‌ها در مسیر مذاکرات قویا به کار خود ادامه خواهیم داد.
وزیر امورخارجه تصریح کرد: امکان توافق  برجام با همه ضعف و قوت خود در مذاکراتی که در ماه های گذشته انجام شده،  وجود دارد در صورتی که طرف های دیگر به تعهدات خود عمل کرده و برجام برای ما خوب کار کند، از این فرصت استفاده خواهیم کرد. ما برای مذاکره ، مذاکره نکرده ایم بلکه برای نتیجه مذاکره کرده ایم. به راب مالی و مقامات آمریکایی توصیه می کنم دست از ریاکاری بردارند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
 


چهار شنبه 25 آبان 1401 - 12:50:50