سردار سلامی: به رژیم آل‌سعود هشدار می‌دهم که مراقب رفتارتان باشید

دو شنبه 25 مهر 1401 - 15:26:25
سردار سلامی:  به رژیم آل‌سعود هشدار می‌دهم که مراقب رفتارتان باشید

فرمانده‌کل سپاه پاسداران تاکیدکرد : به رژیم آل‌سعود هشدار می‌دهم که مراقب رفتارتان باشید و این رسانه‌ها را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم خودتان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرلشکر حسین سلامی امروز در منطقه برگزاری رزمایش نیروی زمینی سپاه در ارس،  ادامه داد: توصیه‌ای به عربستان دارم که با حمایت از برخی رسانه‌ها به‌دنبال فریب جوانان ما هستند، به رژیم آل‌سعود هشدار می‌دهم که مراقب رفتارتان باشید و این رسانه‌ها را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم خودتان خواهد رفت؛ ما اتمام حجت می‌کنیم زیرا شما از طریق این رسانه‌ها در امور داخلی ما دخالت می‌کنید، ما به شما گفتیم، مراقب باشید.

وی افزود: هر کشوری و قدرتی که با ما در تعامل صحیح قرار دارد، ما با او برادریم و از همسایگان‌ما می‌خواهیم مشکلات‌شان را از طریق تعامل و روش‌های غیرنظامی حل کنند. ما در این منطقه صاحب منفعتیم و اگر در گوشه‌ای از منطقه اتفاقی بیفتد، منافع ما نیز به خطر می‌افتد آن‌وقت ما بی‌طرف نیستیم و از منافع خودمان دفاع می‌کنیم.
فرمانده‌کل سپاه ادامه داد: ما از امنیت‌مان دفاع می‌کنیم و این برای ما یک اصل است و خط قرمز ما آن است که هیچ چیز در جغرافیای منطقه تغییر نکند.
سرلشکر سلامی ابراز کرد: در بعضی از کشورهای جنوبی ما و هم‌چنین در برخی کشورهای در غرب و شمال کشور ما صهیونیست‌ها نفوذ کرده‌اند و ممکن است همسایگان ما بگویند "این حضور اسرائیلی‌ها خطری برای امنیت ما ندارد" اما سرشت اسرائیل ایجاد ناامنی است؛ به کشورهای همسایه توصیه می‌کنیم اسرائیل را به سرزمین‌های اسلامی راه ندهند، زیرا آن‌ها به‌دنبال توسعه ناامنی هستند.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این رزمایش برای آن است که نشان دهیم برای امنیت مردم به آب و آتش می‌زنیم. ما به همسایگان‌مان پیام می‌دهیم که مشی ما با همه دوستی و برادری است اما این سیاست مادامی ادامه دارد که دشمنان نخواهند علیه ما توطئه کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید


دو شنبه 25 مهر 1401 - 15:26:18