قدردانی جنبش جهاد اسلامی از مواضع ایران در حمایت از فلسطین

یک شنبه 23 مرداد 1401 - 13:17:20
قدردانی جنبش جهاد اسلامی از مواضع ایران در حمایت از فلسطین

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بین‌المللی ایران‌پرس تاکید کرد، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به النخاله همزمان با نبرد "وحدت میادین" با دشمن صهیونیستی، بر حمایت از ملت فلسطین و کمک به آن در رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید دارد.  
سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد، ایران در سنگر دفاع از ملت و مقاومت فلسطین ایستاده است و با طرح استکباری و صهیونیستی آمریکایی در منطقه مقابله می کند. 
«طارق سلمی» همچنین از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست تا از موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین در عرصه‌های معنوی و مادی الگو بگیرند. 


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مقاومت شجاعانه جهاد اسلامی را موجب ارتقاء جایگاه این جنبش در مقاومت و خنثی شدن خدعه رژیم صهیونیستی و به خاک ساییدن بینی آن دانستند و با تأکید بر لزوم حفظ یکپارچگی همه گروه‌های فلسطینی، خاطرنشان کردند: دشمن غاصب رو به ضعف، و مقاومت فلسطین رو به قوت است. 


 


یک شنبه 23 مرداد 1401 - 12:58:25