رئیسی : شهید سلیمانی نماد مقاومت و مایه افتخار ایران و جهان اسلام است

جمعه 21 مرداد 1401 - 9:47:0
رئیسی : شهید سلیمانی نماد مقاومت و مایه افتخار ایران و جهان اسلام است

تهران - الکوثر : رئیس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به استان کرمان تاکید کرد: شهید سلیمانی نماد مقاومت و مایه افتخار ایران و جهان اسلام است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در بدو ورود به استان کرمان گفت :  کرمان، مهد مردان و زنان فرهیخته‌ ای از شعرا، ادیبان، هنرمندان و چهره‌ های برجسته علمی است.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود : شهید سلیمانی نماد مقاومت و مایه افتخار ایران  و جهان اسلام است.

رئیسی همچنین گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی از سردار سلیمانی  به عنوان یک مکتب یاد کردند که همواره باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

رئیس جمهور،  با اشاره به اینکه استان کرمان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید و بیش از ۱۹ هزار جانباز و ایثارگر تقدیم نظام اسلامی کرده است، از این استان به عنوان پایتخت مقاومت یاد کرد.

رئیسی  با تشریح ظرفیت‌های استان کرمان در حوزه‌ هایی چون کشاورزی، باغداری، معادن، مراکز متعدد علمی، نیروی انسانی کارآمد و جوان، گفت: کرمان را باید به عنوان بهشت معادن ایران نامگذاری کرد و  این استان همچنین ظرفیت‌ های بسیار گسترده‌ ای نیز در عرصه گردشگری دارد و از همه این ظرفیت‌ها مهم‌ تر نیروی انسانی کارآمد، جوان و تحصیلکرده و وجود حدود ۱۰۰ مرکز دانشگاهی، آموزش عالی و تربیت نیروی انسانی در استان است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


پنج شنبه 20 مرداد 1401 - 20:42:21