سفر هیأت حماس به مصر همزمان با آماده‌باش رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 12 مرداد 1401 - 12:33:0
سفر هیأت حماس به مصر همزمان با آماده‌باش رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : در پی هشدار اخیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت یکی از رهبران ارشد خود، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سفر هیأتی به مصر خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  بامداد سه شنبه  نظامیان صهیونیست با حمله به اردوگاه جنین، یک فلسطینی را به شهادت رساندند و «بسام السعدی» یکی از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی را نیز بازداشت کردند.

در پی این اقدام سخنگوی رسمی گردان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای رسمی به اشغالگران صهیونیست درباره هرگونه آسیب رساندن به جان  شیخ بسام السعدی هشدار داد و اعلام کرد:«ما آماده‌ایم که اگر تجاوز متوقف نشود، با قدرت پاسخ دهیم».

پس از بازداشت بسام السعدی جنبش جهاد اسلامی تماس‌هایی را در بالاترین سطوح با مقامات ارشد دستگاه اطلاعات مصربرقرار کرد.

همزمان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم دیشب از سفر یک هیأت از این جنبش به مصر به منظور دیدار با مقامات مصری خبر داد.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس گفت، این سفر در چارچوب تقویت روابط با قاهره و حل مسائل باقی مانده و کاهش رنج ملت فلسطین انجام میشود.

درپی این وقایع و هشدار گردان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آماده‌باش سامانه گنبد آهنین در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تصمیم به ابقای وضعیت آماده‌باش ، ایجاد موانع و بستن مسیرها در نوار غزه گرفت و  از شهرک‌نشینان در شهرک‌های مجاور غزه خواست همچنان بیدار باشند و از رفتن به مکان‌های باز خودداری کنند.

مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین ساحل زکیم را بسته و تردد قطارها بین اشکلون و سدیروت را متوقف و گذرگاه ایرز را به روی کارگران فلسطینی بستند.

حقوق مردم مظلوم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی له می‌شود. این رژیم در مدت مذکور وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه فلسطینی ها مرتکب شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید

 

جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
از صفحات
دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 

 


چهار شنبه 12 مرداد 1401 - 11:37:24