حاجی‌زاده خبر داد:

پیشرفت سریع ایران در حوزه فضایی

شنبه 8 مرداد 1401 - 18:38:7
پیشرفت سریع ایران در حوزه فضایی

تهران- الکوثر: فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در حوزه فضایی با اقدامات مطلوبی که صورت گرفته، دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده و کار روی ریل افتاده است به گونه‌ای که در این حوزه به سرعت در حال پیشرفت و نویدبخش آینده روشن و امیدآفرین هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در دیدار با دانشجویان دفتر تحکیم وحدت که در پایان بازدید آنان از پارک علم و فناوری این نیرو انجام شد با تاکید بر این که در حوزه قدرت بازدارندگی پس از گذشت چهار دهه امروز قوی تر از هر زمان دیگری هستیم گفت: امروز به فضل الهی با کار و تلاش مستمر و جهادی در حوزه نظامی در عرصه های مختلف اعم از موشکی، پهپادی و.‌.. از قابلیت‌ها و امکان‌های ویژه و برترسازی برخورداریم که مانع تحقق هرگونه خیال باطل از سوی دشمنان شده است. 

وی عرصه فضا را بسیار مهم توصیف و آن را نیازی مبرم و ضروری برای تمامی حوزه‌ها عنوان کرد و افزود: امروز به فضل الهی در حوزه فضایی با اقدامات مطلوبی که صورت گرفته، دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده و کار روی ریل افتاده است به گونه‌ای که در این حوزه به سرعت در حال پیشرفت و نویدبخش آینده روشن و امیدآفرین هستیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه سرریز فناوری و توانمندی های حوزه نظامی به کمک سایر صنایع آمده است گفت: امروز در تعامل با مجموعه‌های صنعتی و بخش‌های مختلف با هدف بومی سازی دانش و رفع انحصار و مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان، سرریز فناوری و توانمندی‌های حوزه دفاعی به کمک صنعت و سایر حوزه‌ها آمده و موجب رفع بسیاری از مشکلات شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 8 مرداد 1401 - 17:53:15

دسته بندی :

پربازدیدها