سردار تنگسیری : برای انجام هر مأموریتی در خلیج فارس آمادگی کامل داریم

یک شنبه 2 مرداد 1401 - 16:10:0
سردار تنگسیری : برای انجام هر مأموریتی در خلیج فارس آمادگی کامل داریم

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : با تدبیر فرمانده معظم کل قوا و حضور فعال و مؤثر در «لجمن» ( لبه جلویی منطقه نبرد ) خلیج فارس، برای انجام هر مأموریتی آمادگی کامل داریم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نیروی دریایی سپاه، و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تامین امنیت در مرزهای آبی ایران حضور موثر نیز در پهنه دریاها و اقیانوس ها داشته اند. 

ناوگروه رزمی اطلاعاتی 81 نداجا، متشکل از ناوشکن البرز و ناو پشتیبانی بوشهر با طی 8200 مایل دریایی و گذراندن 87  روز ماموریت در راستای کسب سیادت دریایی، حفاظت از منابع جمهوری اسلامی ایران در آبهای دوردست و تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ،  امسال 2022 سرانجام با پایان ماموریت در  اسکله منطقه یکم امامت نداجا در بندرعباس، پهلو گرفت.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی  گفت :  امنیت جزایر و مرزهای دریایی جنوب و شمال کشور،  بصورت مردمی در آمده و این تدبیر راهبردی  رهبرمعظم انقلاب اسلامی  موجب تقویت و ارتقاء سطح امنیت سواحل و جزایر شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود : بر اساس سندی که سند توسعه پایدار جزایر نام دارد و برای توسعه ۱۴ جزیره در خلیج فارس تصویب شده برای بسیاری از دستگاه‌های اجرایی تکالیف مشخصی تعیین شده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


یک شنبه 2 مرداد 1401 - 15:7:37