رونمایی از موشک های پدافند هوایی ارتش با برد۳۰۰ کیلومتر در آینده نزدیک

یک شنبه 5 تیر 1401 - 19:2:35
رونمایی از موشک های پدافند هوایی ارتش با برد۳۰۰ کیلومتر در آینده نزدیک

تهران - الکوثر : جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از رونمایی از موشک های پدافند هوایی ارتش با برد ۳۰۰ کیلومتر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرتیپ علیرضا الهامی  جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: افزایش توان موشکی ارتش و سپاه از الزامات قدرت بازدارندگی و حفظ منافع ملی است که باید بیش از پیش ارتقاء پیدا کند و در این راستا پدافند هوایی ارتش در آینده ی نزدیک از موشک هایی با برد ۳۰۰ کیلومتر رونمایی می کند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان نیروهای مسلح ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در حوزه مسائل راهبردی نباید به هیچ کشوری وابسته باشیم، افزود :‌ تنها  راه برون رفت و گذر از تمامی تحریم ها و تهدیدها قوی شدن در همه امور بویژه در حوزه  نظامی است.

سرتیپ الهامی گفت : افزایش توان موشکی ارتش و سپاه از الزامات قدرت بازدارندگی و حفظ منافع ملی است که باید بیش از پیش ارتقاء پیدا کند.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین گفت : توسعه قدرت موشکی نماد خود باوری و اتکا به توان و نیروی داخلی است.

سرتیپ الهامی  خاطرنشان کرد : پدافند هوایی ارتش در زمینه علوم پدافندی، هوش مصنوعی، علوم شناختی، کوانتم، دفاع سایبری، جنگ الکترونیک همکاری شگرف و ارزنده ای با نخبگان کشوری، مجموعه ی وزارت دفاع، نیروهای مسلح، سازمان جهاد خودکفایی و نیز سایر موسسات علمی و دانشگاهی دارد که دشمن را در تصمیم گیری هایش دچار چالش کرده است.

متخصصان و کارشناسان جوان ایرانی، در نیروهای مسلح موفق به تولید انواع تجهیزات نظامی پیشرفته درسال های اخیر شده اند. 

پیشرفت های ایران، در بخش تولید پهپاد، جنگال و انواع موشک ها و هواپیماهای نظامی چشمگیر بوده است. 


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید


یک شنبه 5 تیر 1401 - 19:2:24