عزم رئیس صدا وسیما برای راه اندازی سیمای زیارت

جمعه 20 خرداد 1401 - 15:51:55
عزم رئیس صدا وسیما برای راه اندازی سیمای زیارت

تهران- الکوثر: حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی و دکتر پیمان جبلی رئیس رسانه ملی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دراین دیدار که مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی هم حضور داشت، پیرامون وضعیت تولیدات رسانه ملی و توجه به عمق تولیدات معرفتی گفتگو شد.
رئیس رسانه ملی در این دیدار، از حمایت‌های تولیت آستان قدس رضوی قدردانی کرد و گفت: خدا را شاکریم که آنتن رسانه متبرک به تولید برنامه‌های مربوط به ساحت حضرت ثامن الحجج (ع) است.
دکتر پیمان جبلی افزود: هم اینک برکت وجود حضرت رضا (ع) را در بخش‌ها و ایام مختلف شاهدیم.
وی با بیان اینکه برای گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای و برای تبیین این آستان، تغییر‌های متعددی خواهیم داشت، افزود: رادیو زیارت اقدام اولیه خوبی است، با این حال به دنبال گسترش محتوا در بخش سیما نیز هستیم و هدف بعدی ما راه اندازی سیمای زیارت است و آمادگی کامل داریم و زیرساخت‌ها آماده این حرکت است.
رئیس رسانه ملی همچنین اعلام کرد: ساخت سریال گوهرشاد در مراحل پایانی فیلمنامه است و مدت‌ها کار بر زمین مانده بود، ولی تاکید ما تولید کار فاخر است چرا که شخصیت بانویی همچون گوهرشاد باید به جامعه معرفی شود و اینکار اهمیت زیادی دارد.
دکتر جبلی همچنین خطاب به تولیت آستان قدس رضوی گفت: فضای خوبی که در صحن غدیر ایجاد شده از زحمات شماست و موجب فعالیت بسیار خوب شبکه‌های عرب زبان ما شده است؛ ما برنامه‌ها و سوژه‌های متنوعی از این صحن و سرا در دست تولید داریم و قصدمان این است که برنامه‌هایی با محتوا و رنگ و بوی رضوی را تولید و به آنتن برسانیم.
وی همچنین سریال سلمان فارسی و حضرت موسی (ع) را از تولیداتی دانست که می‌تواند مصداق پرداختن به عمق معارف دینی باشد و این آثار، آثار فاخری خواهند بود.
تولیت آستان قدس رضوی هم با تشکر از حضور دکتر جبلی در مشهد و آستان قدس رضوی گفت: سازمان صداوسیما سازمانی پر اهمیت و فعال است که همیشه مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین مروی ادامه داد: فعالیت‌های رسانه و حرم جدا از هم نیست و ما در حقیقت مرکزی واحد هستیم.
وی ادامه داد: ما اینجا مرقد داری نمی‌کنیم بلکه این حیات و زندگی و محل الهام، التیام و آرامش است؛ حرم امام رضا (ع) محل درس است.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین تصریح کرد: ما در حرم مطهر رضوی زیرساخت‌های رسانه‌ای را افزایش داده ایم تا سیره امام مهربانی‌ها و فرهنگ رضوی را تبلیغ کنیم؛ این سرمایه‌ها ارزشمند است و هنر می‌تواند عمق معرفت را به مردم معرفی کند؛ برای معرفی دین و معرفت رضوی، تولید برنامه با ابزار هنر اثرگذار است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv


جمعه 20 خرداد 1401 - 15:35:11