سرلشکر سلامی : زمانی که مردم در صحنه هستند هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست

سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 13:57:8
سرلشکر سلامی : زمانی که مردم در صحنه هستند هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که مردم در صحنه هستند هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزسه‌شنبه در گردهمایی بزرگ جهادگران سپاه تهران افزود: دشمنان با دروغ و جنگ رسانه‌ای به دنبال این بودند که ایران را از همه عالم دور کنند و کشور را نا امن و مردم را در مقابل نظام قرار داده و اعتماد آنها را از نظام از بین ببرند، اما مردم همه سیاست‌های آن‌ها را با ایمان خود محو کردند، که این کار بزرگی بود.
سرلشکرسلامی گفت: دشمن در عراق، سوریه، یمن و افغانستان شکست خورد و در جنگ اقتصادی و فشار حداکثری ضد ملت ایران هم ناکام مانده است، چون در این شرایط  بسیجیان به میدان آمدند و به کمک مردم شتافتند و به آنها امید و به قلب‌ها آرامش دادند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این بسیجیان بودند که به دور از خستگی در میدان بودند و عجز و نا امیدی را بر دشمن تحمیل کردند و تا زمانی که مردم در صحنه هستند هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست.
سرلشکر سلامی افزود: صحنه مقابله حق و باطل تغییر نکرده است و دشمن با همان شقاوت در میدان است و اگر بسیجیان نبودند پیروزی ممکن نبود.
رزمایش بزرگ جهادگران بسیجی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور ۳ هزار نفر از خواهران و برادران بسیجی به عنوان نمایندگان بسیج سازندگی نواحی و اقشار پزشکی، کشاورزی، صنعتی، عمران، کارگری، فرهنگی، طلاب و غیره برگزار شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 13:43:9

پربازدیدها