سرلشکر صفوی : نظم جدید جهانی روند زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 14:20:30
سرلشکر صفوی : نظم جدید جهانی روند زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

تهران - الکوثر : دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: نظم جدید جهانی روند زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اراک مرکز استان مرکزی گفت: حضور مردم ایران و آزادیخواهان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و روحیه دادن و قدرت افزودن برای مقاومت اسلامی در برابر رژیم ظالم و کودک کش و جنایتکار صهیونیستی را منعکس می کند.

سرلشکر صفوی افزود: در شرایطی که صهیونیست ها مدعی بودند در هفتاد و چهارمین سالگرد تأسیس این رژیم با وجود آشکار شدن روابط شان با برخی از کشورهای عربی، امنیت و ثبات بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند، روند تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و گسترش مبارزات مسلحانه از نوار غزه و کرانه باختری به شهر قدس غیر قابل تصور بود، و حکایت از این دارد که نفس های رژیم صهیونیستی به آخر نزدیک شده است.

صفوی  خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها بر این باور بودند که با عادی سازی روابط با برخی از رژیم های عربی ضعیف منطقه می توانند عمر ننگین خود را طولانی تر کنند و حتی با حضورشان در اطراف مرزهای ایران و در کشورهای همسایه ایران،  تولید تهدید کنند.

سرلشکر صفوی در ادامه گفت : اما افزایش عملیات  استشهادی اخیر آن هم در قلب سرزمین های اشغالی و کشته و زخمی شدن دهها صهیونیست در ماههای اخیر نشان داد که ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی ناتوان تر از گذشته شده و ترس و لرزه و وحشت را بین اشغالگران فلسطین افزایش داده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 14:20:21