ویژه برنامه روز قدس از شبکه جهانی الکوثر

جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 13:13:47
ویژه برنامه روز قدس از شبکه جهانی الکوثر

تهران - الکوثر : مراسم  راهپیمایی " روز جهانی  قدس"،  پس از این که دو سال به صورت خودرویی و در شرایط کرونایی برگزار شده بود، امروز ( جمعه )  با حضور اقشار مردم روزه دار در سراسر ایران  برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مردم روزه‌ دار تهران، در مسیر راهپیمایی امروز ( جمعه ) روز جهانی قدس  با امضای طوماری ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، خواستار برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی شدند. 

شبکه جهانی الکوثر نیز پوشش خبری گسترده ای را از راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف کشور داشت. 

مردم و حامیان مردم فلسطین در اقصی نقاط جهان، نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند.  

هموطنان کلیمی در تهران، نیز  از مقابل " کنیسه ابریشمی "  واقع در خیابان فلسطین به جمع راهپیمایان روز قدس پیوستند.

"سامه یح نجف آبادی "   نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در مورد اهمیت روز قدس گفت: قدس روز همدلی تمام  آزادی‌خواهان جهان است و  روز قدس مختص به مسلمانان جهان نیست اختصاص به تمام افرادی دارد که وجدانشان برای آزادی فلسطین بیدار است و در مقابل رژیم صهیونیستی اعتراض خود را نشان می‌دهند. 

سامه یح نجف آبادی افزود : قدس روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین است و باعث دلگرمی مردم رنج کشیده فلسطین می شود.

 در حاشیه راهپیمایی روز قدس، راهپیمایی کنندگان به شکل نمادین با حذف تصاویرسردار شهید  حاج قاسم سلیمانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام مقابله کردند. 

مردم با طراحی یک صفحه تلفن همراه که تصویر حاج قاسم سلیمانی بر آن نقش بسته، بخشی از پیام رهبر معظّم انقلاب اسلامی  مبنی بر گرفتن انتقام سخت از جنایتکاران ترور شهید سلیمانی را یادآوری کرده‌اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 13:12:16