جهاد اسلامی : دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 14:5:0
جهاد اسلامی : دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، دشمن صهیونیستی ثابت کرده است که تنها زبان قدرت و زور را می‌فهمد و این در نبرد شمشیر قدس به اثبات رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب گفت گروه های مقاومت همزمان با افزایش آمادگی خود، تحولات در کرانه باختری و قدس را پیگیری می کنند و در مقابل جنایت های اشغالگران دست بسته نمی مانند.

سلمی تاکید کرد، مقاومت فلسطین برای به شکست کشاندن اهداف و سیاست های رژیم صهیونیستی در حال افزایش دائم نیرو و امکانات است.

عضو جهاد اسلامی گفت، اشغالگری، خط قرمز ملت فلسطین است و امت و گروه های مقاومت تا نابودی کامل این پدیده و بازپس‌گیری حقوق تاریخی خود به مبارزه ادامه می دهند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد، تهدیدات دشمن، گروه های مقاومت را از ادامه مسیر جهاد و شهادت و مقابله با سیاست های اشغالگران باز نمی دارد و این تهدیدات، نشانه ناتوانی این حکومت رژیم صهیونیستی در مقابله با ملت فلسطین است.

سلمی افزود، مقاومت، همواره بر آمادگی کامل با دشمن تاکید می کند و گنبد آهنین نیز در مقابل موشک ها و تاکتیک مقاومت به گنبد کارتونی تبدیل شده است.

سخنگوی جهاد اسلامی گفت، عادی سازی روابط با این رژیم قاتل را خیانت به ملت فلسطین و آن را عاملی برای اشغال منطقه و تسلط و نفوذ امنیتی در جهان اسلام و عرب می دانیم و همه باید در روابط خود با این رژیم بازنگری کنند.

امارات، بحرین و مغرب در سال ۲۰۲۰ تحت نظارت آمریکا، توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 13:56:55

دسته بندی :