رونمایی از دستاوردهای جدید هسته ای ؛ به زودی

جمعه 5 فروردین 1401 - 9:0:33
رونمایی از دستاوردهای جدید هسته ای ؛ به زودی

تهران - الکوثر : رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در چند روز آینده از دستاورد‌های فناوری هسته‌ای در بخش پلاسما تراپی که به سلامت، مواد غذایی و کشاورزی مرتبط است، رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژِی اتمی ایران گفت: در حوزه تشخیص و درمان سرطان به اکتشافات مهمی دست یافتیم که با دریافت مجوز از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ایران وارد مرحله آزمایش بالینی می‌شویم و جزو ۵ کشور برتر جهان در این حوزه خواهیم بود.

اسلامی ادامه داد: علیرغم تحریم ها، ما در حوزه هسته‌ای به پیشرفت‌های زیادی دست یافتیم که به معنای تسلیم شدن آن‌ها در برابر اراده مردم ایران است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران همچنین تهاجم به سازمان انرژی اتمی و برنامه‌های هسته‌ای ایران را فوق العاده ظالمانه دانست و افزود: رژیم صهیونیستی به منظور تشدید فشار‌های بین المللی به طور مدام القاء می‌کند که ایران دارای انحراف است، ولی ما با تلاش در جریان صنعتی و توسعه‌ای کشور و با استحکام در حال پیاده سازی برنامه‌های خود هستیم.

اسلامی یاد آور شد که در بخش فناوری هسته‌ای قابلیت‌های ویژه‌ای در حوزه اقتصاد و زندگی مردم وجود دارد که به زودی گستردگی این دامنه را برای مردم تبیین خواهیم کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 5 فروردین 1401 - 9:0:24