تمجید حماس از عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی

یک شنبه 15 اسفند 1400 - 17:11:0
تمجید حماس از عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی

تهران - الکوثر : گروه‌های فلسطینی در نوار غزه عملیات شهادت طلبانه در مسجدالاقصی را پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی دانستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای ازعملیات شهادت طلبانه صبح امروز در قدس اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست و شهادت عامل عملیات انجامید، تمجید کرد. 

درعملیات مقاومتی صبح امروز یکشنبه یک فلسطینی در «باب حطه» مسجدالاقصی دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و نظامیان صهیونیست به سمت این جوان فلسطینی شلیک و وی را به شهادت رساندند.  

حماده جوانان فلسطینی در سرتاسر کرانه باختری را به تشدید درگیری و رویارویی با صهیونیست‌ها به منظور بازداشتن آنان از ادامه تجاوزات علیه سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین فراخواند. 

«طارق عزالدین» سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز این عملیات را پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات صهیونیست‌ها خواند و خواستار تشدید مقاومت در تمامی اراضی فلسطینی برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و خون شهدای کرانه باختری شد و تاکید کرد، خون شهدا بزرگ‌ترین انگیزه بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد، این عملیات تاکیدی بر ادامه مبارزات و مقاومت ملت فلسطین بود و یک پاسخ مردمی قاطع به توطئه‌ها علیه قضیه فلسطین و حقوق ملی فلسطینیان بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی هر روز به بهانه های مختلف، مردم مظلوم فلسطین را  به شهادت رسانده و یا مجروح و بازداشت می کنند؛ فلسطینیان نیز در پاسخ به این جنایات، عملیات ضد صهیونیستی انجام می دهند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 15 اسفند 1400 - 16:51:19

دسته بندی :