شنای دولت مغرب در جهت خلاف جریان رودخانه

دو شنبه 2 اسفند 1400 - 16:55:38
شنای دولت مغرب در جهت خلاف جریان رودخانه

تهران- الکوثر: دو هفته بعد از رانده شدن رژیم صهیونیستی از عضویت ناظر در اتحادیه آفریقا و با وجود مخالفت شدید افکار عمومی مغرب با عادی شدن روابط با تل آویو ، دولت مغرب توافق همکاری تجاری با صهیونیست ها امضا کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، توافق همکاری تجاری مغرب و رژیم صهیونیستی در جریان سفر وزیر اقتصاد و صنعت این رژیم به رباط صورت گرفت. سفر «اورنا باریوای» که از روز یکشنبه آغاز شده و تا چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت، نخستین سفر کاری او به مغرب از زمان ازسرگیری روابط دیپلماتیک طرفین در دسامبر ۲۰۲۰ است.
 به گفته وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی، مغرب از حیث سیاسی، اقتصادی و نیز فرهنگی، کشوری مهم برای تل آویو به شمار می‌رود. وی اضافه کرد که البته دو طرف پیشتر توافق نامه‌های همکاری در دیگر حوزه‌ها از جمله ورزشی هم با یکدیگر امضا کرده اند.
پیشتر و در چارچوب از سرگیری روابط دیپلماتیک بین رباط و تل آویو، در نخستین سفر رسمی «یائیر لاپید» وزیر خارجه صهیونیستی به مغرب پس از ۱۸ سال، دو طرف سه قرارداد در زمینه‌های مختلف امضا کردند.
اقدام رباط در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت مورد اعتراض کشورهای اسلامی و عربی بوده و مردم مغرب نیز بارها مخالفت خود را نسبت به آن ابراز کرده‌اند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


دو شنبه 2 اسفند 1400 - 16:18:1