فراخوان مقاومت فلسطین برای یاری ساکنان «الشیخ جراح»

یک شنبه 24 بهمن 1400 - 15:10:40
فراخوان مقاومت فلسطین برای یاری ساکنان «الشیخ جراح»

تهران- الکوثر: جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیامدهای تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله الشیخ جراح هشدار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از وبگاه «فلسطین الیوم»، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود آورده است تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان حی الشیخ ادامه دارد و «ایتمار بن غفیر» تروریست افراطی عضو کنست این تجاوزات را با پشتیبانی نظامیان رژیم اشغالگر رهبری می‌کند.

این جنبش ضمن هشدار دادن درباره انفجار اوضاع به دلیل تکرار این تجاوزات، رژیم اشغالگر را مسئول تمامی تجاوزات علیه ساکنان شیخ الجراح دانست و ملت فلسطین را به اعلام خشم و بسیج عمومی برای یاری ساکنان محله الشیخ جراح فراخواند و از همه فلسطینیان خواست برای مقابله با تروریسم شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر به سمت این محله عزیمت کرده و در آنجا تجمع کنند.

از سوی دیگر جنبش حماس تجاوز شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان در محله الشیخ جراح را «بازی با آتش» توصیف کرد. «محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که هجوم شهرک‌نشینان با رهبری «ایتمار بن غفیر» به محله الشیخ جراح، تجاوزی آشکار و بازی با آتش در قدس است که شعله‌های آن سراسر فلسطین را دربر خواهد گرفت.

سخنگوی حماس همچنین فلسطینیان ساکنان قدس را به بسیج عمومی برای یاری ساکنان الشیخ جراح فراخواند و تأکید کرد تمامی شهرها و روستاهای کرانه باختری و قدس باید به میدانی برای رویارویی با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان بزدل تبدیل شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 24 بهمن 1400 - 14:58:11